۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴

از جمله معاون «جو بایدن»؛

روسیه ۲۹ آمریکایی و ۶۱ شهروند کانادا را تحریم کرد

روسیه ۲۹ آمریکایی و ۶۱ شهروند کانادا را تحریم کرد

وزارت خارجه روسیه امروز در اقدامی متقابل از تحریم ۲۹ مدیر ارشد، تاجر، کارشناس و روزنامه نگار آمریکایی از جمله معاون «جو بایدن» و نیز ۶۱ شهروند کانادا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۹ مدیر ارشد، تاجر، کارشناس و روزنامه نگار آمریکایی از جمله «مارک زاکربرگ» (Mark Zuckerberg) مرتبط با ایجاد جریان «روس هراسی»، تحریم شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در میان تحریم شدگان آمریکایی نام «کاملا هریس» معاون «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا نیز دیده می شود. مقامات آمریکایی در لیست ممنوع الورود به روسیه قرار گرفتند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: ۶۱ شهروند کانادا نیز امروز به لیست تحریم های مسکو اضافه شدند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که این شهروندان کانادایی که عمدتاً مقامات دولتی یا نظامی هستند، «برای مدت نامحدودی» از ورود به روسیه منع می شوند.

بر اساس اعلام روسیه، محدودیت های اعمالی امروز علیه آمریکایی ها و کانادایی ها در ارتباط با اقدامات خصمانه آنها پیرامون تحولات اوکراین اتخاذ شده است.

کد خبر 5472634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha