۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸

رئیسی:

ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر در غرب استان تهران ۲ برابر شود

ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر در غرب استان تهران ۲ برابر شود

ملارد- رئیس جمهور کشورمان، نتایج نگهداری معتادین متجاهر در غرب استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به متولیان امر دستور داده ام که ظرفیت نگهداری معتادین در این مرکز به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر شنبه و در ادامه سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران، یا حضور در مرکز ترک اعتیاد اخوان غرب صفادشت طی سخنانی گفت: بهبود وضعیت معتادین متجاهر یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی و ادارات مرتبط است، که باید با دقت و جدیت پیگیری شود.

وی افزود: در صورت ترک اعتیاد هر یک معتاد بسیاری از مشکلات جامعه و آسیب‌های اجتماعی برطرف خواهد شد و دولت تمام تلاش خود را برای این امر اختصاص داده است، این عزیزان بعد از پاک شدن از هرگونه اعتیاد می‌توانند، برای خود، خانواده و جامعه انسان مفیدی باشند، زجری که خانواده معتادین از این بلای خانمانسوز می کشند، بسیار دردآور است.

رئیس دولت اضافه کرد: نگهداری معتادین متجاهر در مراکز ترک اعتیاد نتایج مثبتی دارد، به همین دلیل به متولیان امر دستور داده ام که ظرفیت نگهداری معتادین در این مرکز به دو برابر افزایش یابد و مسئولان هم در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده اند.

وی خطاب به معتادان متجاهر، آن‌ها را به قوی کردن اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد فرا خواند و گفت: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ نکبتی به نام اعتیاد و مواد مخدر نروید و به جای این عادت زشت، عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید، در این مرکز امکانات خوبی فراهم شده است تا علاوه بر ترک اعتیاد شغل مناسبی یاد بگیرید و آن را زمینه کسب و کار حلال قرار دهید.

رئیسی افزود: امروز شما با یادگیری شغل مناسب و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد باید به خانواده خود اطمینان بدهید که دیگر آن آدم سابق نیستید و قصد دارید زندگی شرافتمندانه و به دور از هر گونه آلودگی داشته باشید تا در کنار امنیت خود و خانواده در امنیت جامعه نیز مؤثر باشید.

کد خبر 5473550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha