۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۲۶

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

ابلاغ ۱۲ میلیارد برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی

ابلاغ ۱۲ میلیارد برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند-مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: از ۶۰ میلیارد تومان اعتباری که در سفر ریاست جمهوری به استان برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مصوب شد تا کنون ۱۲ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: رئیس جمهور ۱۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به خراسان جنوبی سفر کرد که در این سفر موارد بسیاری برای رونق بخشیدن به حوزه‌های مختلف استان مصوب شد که یکی از آنها حوزه گردشگری خراسان جنوبی است.

از چندی پیش دستگاه‌های مختلف اجرایی استان اقدام به اعلام میزان ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه کاری خود کرده‌اند.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی هم هفته گذشته در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در خراسان جنوبی، گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۶۰ میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت‌های گردشگری خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قالب سفر رئیس جمهور به استان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری مصوب شد.

حسن رمضانی اضافه کرد: از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان مصوب شده در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری ۲۸ اسفند ماه سال گذشته حدود ۱۲ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

به گفته وی اعتبار مورد نظر با هدف ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری برای توسعه بازارچه‌های صنایع دستی شهرستان‌های استان و همچنین مرمت بناهای دارای ارزش تاریخی خراسان جنوبی هزینه خواهد شد.

کد خبر 5473711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha