۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

دادستان نمین:

عاملان تلف شدن یک قلاده خرس در نمین بازداشت شدند

عاملان تلف شدن یک قلاده خرس در نمین بازداشت شدند

نمین- دادستان شهرستان نمین گفت: دستورات لازم برای بررسی علت تلف شدن یک قلاده خرس و شناسایی و دستگیری مسببان آن صادر شد تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد پروانه اظهار کرد: با توجه به انتشار خبری که روز گذشته مبنی بر تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای به دلیل رفتار ناملایم مردم شهرستان نمین با این حیوان متأسفانه این خرس تلف و سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شد.

وی تصریح کرد: در این ارتباط تصاویری از تعقیب و گریز و جرح و ضرب این قلاده خرس با ادواتی همچون تراکتور منتشر شده که در اسرع وقت دادستانی وارد شده و با تشکیل پرونده موضوع را بررسی کرد.

دادستان شهرستان نمین ادامه داد: به همین منظور دستورات لازم برای بررسی علت تلف شدن یک قلاده خرس و شناسایی و دستگیری مسببان آن صادر شد تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

پروانه افزود: در این ارتباط پرونده‌ای در دادستانی نمین تشکیل یافته و دستور ویژه دادستان مرکز استان به دادستانی و محیط زیست شهرستان ابلاغ شده است.

کد خبر 5475066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      با وحوش باید برخورد جدی شود اصل قضیه جان مردم است خوب است بچه خودتان را تکه پاره کنند؟در ثانی وقتی کشور ما جنگلها را صاف کرده خانه وتفریحگاه وویلا ساخته حیوانات جای زندگی ندارند به شهرها هجوم میارن از زمان قدیم روستاییان خرس و..را میکشتند خطرناکند حالا محیط زیست حیوان را به ادمها ترجیح میده