۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵

به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست؛

یک جوان فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

یک جوان فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسید

یک جوان فلسطینی که در جریان درگیری ها در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی که در جریان درگیری‌ها در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، شهید ۲۰ ساله فلسطینی «احمد ابراهیم عویدات» نام دارد که در جریان درگیری با صهیونیست‌ها در اریحا هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود. وزارت بهداشت فلسطین، خبر شهادت این جوان فلسطینی را تأیید کرده است.

این در حالی است که روز گذشته خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی در طول ماه مبارک رمضان مطرح کرده بود.

وی گفت: ملت فلسطین پس از روزها جهاد و رویارویی با اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی، این نبرد را پیروزمندانه به پایان رساند.

مشعل در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که استراتژی دشمن صهیونیستی مبتنی بر سیطره نهایی بر سرتاسر سرزمین فلسطین است و این رژیم به هر شیوه‌ای در تلاش برای یکسره کردن نبرد در مسجد الاقصی است.

وی خاطرنشان کرد که ملت فلسطین با تکیه بر حق خود در قدس و مسجد الاقصی، شجاعانه در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست ایستاد و ثابت کرد که این مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در آن نداشته و ندارند.

کد خبر 5475593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha