۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

آزادگان جهان با حمایت از فلسطین به یک ظلم بزرگ تاریخی پایان دهند

آزادگان جهان با حمایت از فلسطین به یک ظلم بزرگ تاریخی پایان دهند

بجنورد- مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: مسلمانان و آزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ تاریخی پایان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده صبح پنج شنبه در جمع طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: حادثه فلسطین یک بحران بزرگ و تلخ انسانی اسلامی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد ادامه داد: جامعه فلسطینی همانند دیگر جوامع جهان در سرزمین خود زندگی می‌کردند که ناگهان مجموعه‌ای از مهاجران صهیونیست اروپایی با کمک قدرت‌های استعماری به آن‌ها یورش بردند و سرزمین آن‌ها را غصب کردند.

وی افزود: نتیجه این تجاوز این است که نیمی از جامعه فلسطینی در نتیجه کشتارها و ارعاب از سرزمین خود به بیرون رانده شده و از حدود ۷۱ سال پیش تاکنون در اردوگاه در شرایط غیرانسانی به سر می‌برند و نیم دیگر این جامعه در حال حاضر تحت اشغال و مقررات تبعیض نژادی در سرزمین خود قرار دارند.

آزموده تصریح کرد: عجیب اینجاست که به‌رغم گذشت هفت دهه از این فاجعه، جامعه بین‌الملل هیچ کاری برای پایان دادن به این فاجعه انجام نداده و حاضر نیست در جهت احقاق حقوق جامعه فلسطینی گام بردارد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی این نامعادله آن است که در یک‌طرف رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده همه کشورهای غربی قرار دارند و در طرف مقابل، جامعه فلسطینی تک و تنها است.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: این شرایط غیرانسانی ایجاب می‌کند که مسلمانان و آزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ پایان داده و زمینه احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را فراهم سازند.

کد خبر 5477651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha