۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴

دعوت از مردم ولایتمدار مازندران برای حضور باشکوه در راهپیمایی قدس

دعوت از مردم ولایتمدار مازندران برای حضور باشکوه در راهپیمایی قدس

ساری- شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت روز جهانی قدس خواستار مشارکت پرشور مردم استان برای شرکت در راهپیمایی این روز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای هیئات مذهبی آستان مازندران آمده است: روز جهانی قدس یاد آوردها ورنج هایی است که سال‌ها مردم ستمدیده فلسطین مظلومانه تحمل می‌کنند، مردمی که با یک دست سنگ وبا دست دیگر ومشت گره کرده وبا ندای الله اکبر که تنها اسلحه آنهاست به مبارزه با دژخیمان خون آشام صیهونیزم درحال مبارزه هستند و با چشمان خون بارشان چشم انتظار همراهی همه مسلمانان جهان هستند.

در ادامه آمده است: در میان این آتش و خون وبی توجهی سران غافل و بعضاً مزدور کشورهای مسلمان، پیر فرزانه انقلاب برای یاری آنها و همراه کردن دوستان واقعی مردم ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف آخرین جمعه هر ماه رمضان را روز قدس نام نهاده تا آنهایی که ذره‌ای غیرت دینی دارند برای برگرداندن پاره تن اسلام به پا خیزند.

در این بیانیه تصریح شده است: اکنون که نزدیک به چهل سال از این واقعه عظیم می‌گذرد جرقه‌های پیروزی وامید تبدیل به شعله‌های سرکش و شراره‌های عظیمی شده که دامن غاصبان را گرفته و عن قریب به خواست خداوند بزرگ صیهونیزم را به قهر خودش سوزانده و انشاالله هرچه زودتر نماز جمعه رابه امامت رهبر انقلاب در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

شورای هیئات مذهبی مازندران از مردم ولایی استان خواست تا یک بار دیگر به پا خیزند و در این بیعت همگانی با امام زمان (عج) و رهبری فرزانه انقلاب به یاری مردم ستمدیده فلسطین آیند و با فریادهای رساو مشت گره کرده همزمان با امت جهانی اسلام خواب را از چشمان صیهونیزم غاصب و رژیم کودک کش اسرائیل گرفته تا به امید خداوند بزرگ همان گونه که رهبر عزیز و فرزانه انقلاب فرموده نگذاریم اسرائیل ۲۵ سال آینده را ببیند.

کد خبر 5477784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha