۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

سرنگونی رژیم صهیونیستی به سردمداری جوانان انقلابی انجام خواهد شد

سرنگونی رژیم صهیونیستی به سردمداری جوانان انقلابی انجام خواهد شد

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سرنگونی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک با میدان‌داری جوانان مؤمن و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی تحقق‌یافتنی است.

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قدس در تاریخ درخشان امت اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی است و روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بزرگ پرچمدار نهضت اسلام ناب محمدی (ص) روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی‌شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت، یکپارچگی و قدرت مسلمانان بر خود می‌لرزد.

وی تصریح کرد: قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حریم امن الهی امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است و هر مسلمان آزاده‌ای بر خود واجب می‌داند با فریاد حق‌طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

دشتی افزود: شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی رژیم نحس صهیونیستی در آینده‌ای نه چندان دور و با به میدان‌داری جوانان مؤمن و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.

وی با گرامیداشت یاد بزرگ شهید بین‌المللی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران مظلومش در دفاع از حریم ولایت با حضور پر شکوه مردم ولایی در روز قدس خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد که جای خالی آن رزمندگان بی‌ادعا و حضور همیشگی آنها در راهپیمایی‌ها خودنمایی کند که همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: امدادگران و کارکنان کمیته امداد استان اردبیل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می‌مانند و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام می‌کنند.

کد خبر 5478137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha