۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

امروز اعلام شد؛

پکن: هدف آمریکا شعله ور نگاه داشتن آتش جنگ در اوکراین است

پکن: هدف آمریکا شعله ور نگاه داشتن آتش جنگ در اوکراین است

سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد هدف اصلی آمریکا برای تضعیف روسیه، ادامه درگیری نظامی در اوکراین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری امروز خود اعلام کرد که هدف آمریکا این است که درگیری در اوکراین را تا حد امکان طولانی کند تا از این طریق روسیه را تضعیف نماید.

ژائو در این باره گفت: در حالی که اروپا و جامعه بین المللی خواستار پایان دادن به جنگ هستند، ایالات متحده همچنان به شعله‌های آتش جنگ می دمد و آماده است تا آخرین فرد اوکراینی بجنگد.

وی ادامه داد: آمریکا به تأمین و ارائه پول و سلاح به اوکراین ادامه می‌دهد. هدف واقعی آن دستیابی به صلح نیست، بلکه ادامه درگیری است. همانطور که خودشان می‌گویند، هدف آنها تضعیف روسیه است.

کد خبر 5478629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      هدف چین چی بوده که کرونای ساختگی انداخت تو دنیا حتما برای اینکه همه دنیا روفلج کنه روسیه راحت تر حمله کنه چین هروقت تکلیف 8 میلیون انسانی که ازکرونا مردند که ضربدر 5 ان میشود 40 میلیون ومیلیونها انسان را بیکار کردرا مشخص کرد انوقت حرف بزنه حمله روسیه محاکمه چین را از یاد دنیا برد
    • فری IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      چاه کن خودش ته چاه میره حالا ببینید که این حرف حقطقت داره و خودش نابود میشه
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      هدف یاجوج ماجوجهای اخرالزمانی چینی در دنیا چیه؟که دارن نفت را ارزان میخرن وانبار میکنند اتفاقا درجنگ روسیه چین داره استفاده میکنه در تحریمهای ایران وروسیه چین منابع انرژی ایران وروسیه را مفت وارزان غارت کرده خطرجهانی چین است با 2 میلیارد گرسنه ای که دین ندارند وحتی گوشت ادم راهم میخورند