۱۶ شهریور ۱۳۸۶، ۱۶:۵۸

با حضور مهندس علی آبادی؛

ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت افتتاح شد

ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت افتتاح شد

مجموعه ورزشی 15 ‬هزار نفری سردار جنگل شهرستان رشت عصر امروز با حضور مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سردار جنگل شهرستان رشت، مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی، کیومرث هاشمی معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزشهای قهرمانی، عبدالهی استاندار گیلان و جمعی از معاونان سازمان تربیت بدنی و مقامات استانی و ورزشی استان گیلان و شهرستان رشت حضور داشتند.

فاز اول ورزشگاه سردار جنگل با هزینه ای معادل 42 میلیارد ریال که از محل اعتبارات ملی تامین شده،  با گنجایش ‪ 15‬هزار نفر افتتاح شده است که در فازهای بعدی قابلیت افزایش تا 40 هزار نفر را دارد. 

عملیات احداث مجموعه ورزشی سردار جنگل از سال 1375 و در زمینی به وسعت 40 هکتار شروع شد که از امکانات آن می توان به که جایگاه VIP با ظرفیت 120 نفر، جایگاه خبرنگاران با امکانات لازم، اتاق داوران، اتاق ویژه پزشکان و کمک های اولیه اشاره کرد.

همچنین سالن ورزشی شهدای خمام با صرف هزینه 375 میلیون تومان و به وسعت 1653 مترمربع در یکی از شهرهای توابع شهرستان رشت صبح امروز با حضور مهندس علی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی و عبداللهی استاندار گیلان افتتاح شد.

ضمن اینکه سالن ورزشی چند منظوره شهید مهندس حسن دهکان با وسعت 2700 متر مربع و با اعتبار 5 میلیارد و 800 ‬میلیون ریال و سالن مرکز هاپکیدو ایران و خاورمیانه نیز صبح امروز با حضور مهندس علی آبادی افتتاح شد.

کد خبر 547866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha