۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶

رئیس مرکز مدیریت راه اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۵ درصدی تردد در مبادی شهرهای استان اردبیل

افزایش ۱۵ درصدی تردد در مبادی شهرهای استان اردبیل

اردبیل- رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی ظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - پارس آباد اظهار کرد: ماه گذشته یک میلیون و۳۷۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است که این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون ۱۸۷ هزار تردد بود.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد در مبادی اردبیل گفت: محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل- نیر، اردبیل -مغان و بالعکس دارای بیشترین تردد هستند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ۷ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، تصریح کرد: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

نسیمی هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با هوشمندسازی جاده‌های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده‌ها خواهیم بود.

وی از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 5479425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha