۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

کمبود کالای اساسی در فارسان وجود ندارد

کمبود کالای اساسی در فارسان وجود ندارد

فارسان- فرماندار فارسان گفت: کالای اساسی در این شهرستان به اندازه کافی وجود دارد و هیچ کمبودی در این زمینه نیست.

سید هادی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور گردشگران در شهرستان فارسان، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای استقبال از گردشگران و مسافران در این شهرستان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه متوسط مصرف مرغ در این شهرستان روزانه هشت تن است، مطرح کرد: در برخی روزها به دلیل افزایش مسافر و گردشگر نیاز مرغ در شهرستان به ۲۴ تن می‌رسد.

فرماندار فارسان اعلام کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبود مرغ و دیگر اقلام کالای اساسی در این شهرستان وجود نداشته و نیاز روزانه مردم به صورت مستمر تأمین شده است.

صالحی عنوان کرد: ۱۴ اقامتگاه بوم گردی، سه مسافر و یک خانه معلم در شهرستان فارسان آماده اسکان مسافران و گردشگران می‌باشد.

وی با اشاره به تخصیص آرد به این شهرستان، تصریح کرد: ماهانه ۸۰۰ تن آرد به این شهرستان تخصیص داده می‌شود که جوابگوی نیاز مردم است.

فرماندار فارسان به برخی تخلفات در حوزه آرد اشاره کرد و افزود: با افرادی که سهمیه آرد دولتی را خارج از شبکه به فروش می‌رسانند برخورد جدی خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه ۳۵ نانوایی در سطح فارسان در حال فعالیت است، گفت: شکایت‌های مردمی و هرگونه نارضایتی از پخت و توزیع نان در فارسان به سرعت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تائید تخلف با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

وی به حادثه غرق شدگی در چشمه پیرغار طی هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این محل ملک شخصی و بخشی دیگر زیر نظر میراث فرهنگی است که باید سریع‌تر عملیات حفاظ گذاری و افزایش ایمنی این محیط را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 5480255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha