۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

بیگی در گفتگو با مهر:

پرسپولیس تیمی نیست که همه امتیازات را بگیرد

پرسپولیس تیمی نیست که همه امتیازات را بگیرد

پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر این نکته که پرسپولیس توان گرفتن همه امتیازات را ندارد، بیان داشت: استقلال در این فصل قهرمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله ۶ هفته مانده به انتهای فصل بیست و یکم از لیگ حرفه‌ای، تیم استقلال با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار دارد تا روی کاغذ شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی داشته باشد. در خصوص احتمال قهرمانی استقلال یا پرسپولیس در این فصل کارشناسان نظرات مختلفی دارند و برخی بر این عقیده هستند با توجه به بازی‌های دشوار تر استقلال نسبت به پرسپولیس، سرخ پوشان هم شانس کمی برای قهرمانی ندارند.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: در فوتبال امروز بازی سخت و آسان نداریم و به همان میزان که بازی‌های استقلال دشوار است، بازی‌های پرسپولیس هم دشوار است.

وی اضافه کرد: شاید امتیاز کامل گرفتن برای استقلال در بازی‌های باقی مانده به خصوص بازی مقابل سپاهان و فولاد ساده نباشد و این امکان وجود داشته باشد که آبی پوشان امتیازاتی را در این دو بازی یا حتی بازی‌های دیگر از دست بدهند، اما پرسپولیس هم تیمی نیست که بتواند امتیازات کاملی از بازی‌های باقی مانده‌اش بگیرد و آنها بیشتر از استقلال امتیاز از دست می‌دهند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: امیدوارم مجیدی در این مدت تعطیلی روی خط حمله تیمش هم کار کرده باشد تا مهاجمان این تیم هم بهتر و بیشتر گلزنی کنند که در این صورت شانس قهرمانی آبی پوشان به مراتب افزایش خواهد یافت.

بیگی در خصوص بازی این هفته آبی پوشان مقابل سپاهان تصریح کرد: دفاع سپاهان متزلزل و آسیب پذیر است و این می‌تواند تبدیل به پاشنه آشیل آنها مقابل استقلال شود. خط حمله آبی‌ها هم با اینکه زیاد گلزنی نمی‌کند، اما نشان داده خط حمله زهر داری است و با همین میزان گلزنی هم توانسته این تیم را در صدر جدول حفظ کند.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: امروز مهم‌ترین مسئله برای استقلال بازی با سپاهان است و پیروزی در این بازی می‌تواند کلید قهرمانی این فصل آنها باشد.

پرسپولیس تیمی نیست که همه امتیازات را بگیرد

کد خبر 5480844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نصیر IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 0
      اخه تو کجای فوتبالی بدبخت پرسپولیس اگه تیم نیست ۶ سال درت گذاشت
    • صادق IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 0
      خجالت نمی کشید گل‌گهر را قربانی کردید شانزده پنالتی را این داوران خود فروخته تقدیمتون کردند بازم حرف زیادی می زنید این جام زهر مارتون می شه