۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰

در پی پیگیری مهر محقق می شود؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان

همدان- معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه روز چهارشنبه عملیات بهسازی خاک پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان آغاز می شود، گفت: به سرعت اجرای فوندانسیون نیز انجام می شود.

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: پیمانکاران مربوط به پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان پای کار آمده و دستگاه‌های بهسازی خاک این منطقه وارد کار شده اند.

وی به قول مسئولین اداره راه و شهرسازی استان همدان به اصحاب رسانه مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه این هفته مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه، سیستم‌ها و دستگاه‌های مربوط به بهسازی خاک شروع به کار خواهند کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پاسخ به اینکه بهسازی خاک این منطقه چه قدر به طول خواهد انجامید؟ تصریح کرد: این موضوع بستگی به وضعیت خاک دارد اما به نظرم این بهسازی دو تا سه ماه به طول می‌کشد اما قرار نیست پس از این روند، شروع عملیات اجرایی پروژه را در پیش بگیریم.

این مسئول در این راستا خاطرنشان کرد: طی صحبت‌های به عمل آمده، مقرر شده که بلوک به بلوک اقدامات بهسازی خاک به اتمام رسیده و هر بلوک که بهسازی خاک آن به انجام رسید برای اجرای زیرسازی سریعاً به پیمانکار سپرده شود تا بتوانیم اقدامات مربوط به ساخت مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان را به سرعت اجرایی کنیم.

کد خبر 5480900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha