۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

رنگ زرد کرونایی چهارمحال و بختیاری/ یک بیمار جان باخت

رنگ زرد کرونایی چهارمحال و بختیاری/ یک بیمار جان باخت

شهرکرد- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شهرستان های ده گانه استان در حالت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باخت.

ارسلان خالدی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۳ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۲۹۴ هزار و ۷۲۶ نفر نمونه ابتلاء pcr گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۹۸ هزار و ۳۰۱ نفر به این بیماری مبتلا شده اند، گفت: هم‌اکنون سه بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در استان جان باخت و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

خالدی فر عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته تنها یک بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که این بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفت.

وی مطرح کرد: همه شهرستان‌های ده گانه چهارمحال و بختیاری در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5483122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha