۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

پنجره مهر؛

اختصاص ۶۰ دستگاه خودرو به مجموعه پلیس لرستان

اختصاص ۶۰ دستگاه خودرو به مجموعه پلیس لرستان

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از دریافت ۶۰ دستگاه خودرو برای تقویت گشت‌های کلانتری‌های این استان خبر داد و گفت: امروز ۲۴ دستگاه از این خودروها به سطح کلانتری‌ها اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به احصاء نیازمندی‌ها در مجموعه خدمات رسانی پلیس به مردم خصوصاً در بحث نیازهای پلیسی مردم در قالب ۱۱۰، اظهار داشت: برابر بررسی‌ها و نظر سنجی از مردم، شهروندان مقداری در خصوص حضور به موقع پلیس نگران بودند.

وی با بیان اینکه برابر بررسی‌های کارشناسی یکی از عوامل ایجاد این نگرانی، این بود که یگان ترابری جوابگو نبود و در سطح کلانتری همزمان چند نیاز پلیسی اعلام می‌شد ولی تعداد خودروها کم بود، لذا یک مقدار نیروها با تأخیر اعزام می‌شدند، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم ۶۰ دستگاه خودرو برای استان بگیریم که در سطح شهرستان‌ها در کلانتری‌ها به کار گرفته می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه امروز ۲۴ دستگاه خودرو به استان آمده است و به کلانتری‌ها و گشت‌های ۱۱۰ و گشت‌های پیشگیری اختصاص می‌یابند، یادآور شد: در آینده نزدیک هم ۴۰ دستگاه دیگر به استان اعزام می‌شود.

کد خبر 5483619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha