۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

کاش شور و شوق امروز هواداران تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر بود

کاش شور و شوق امروز هواداران تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر بود

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شرایط فعلی تراکتور ناراحت کننده است، کاش شور و شوق امروز هواداران تراکتور برای جشن قهرمانی در لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام عصر امروز دوشنبه بعد از برتری تراکتور برابر هوادار در تبریز گفت: شرایطی که تراکتور در آن قرار دارد باعث ناراحتی همه است. شخصاً دلم می‌خواست شور و شوق هواداران در بازی امروز را در رقابت برای کورس قهرمانی ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایطی که تیم تراکتور دارد باعث ناراحتی همه ما است، گفت: لزومی ندارد بگوییم چرا تراکتور در اینجای جدول است، تیم‌های خیلی خوب دنیا هم برخی مواقع با چنین شرایطی مواجه هستند.

ساغلام با اشاره به اینکه مشکلاتی که در راه جذب بازیکن، بستن تیم و مسائل اقتصادی داشتیم کار را برای ما سخت کرده و روی تیم‌ها تأثیر گذاشته است، افزود: برخی مواقع واقعیاتی در زندگی وجود دارد اما در هر کاری خیری است و باید امیدوارتر به آینده نگاه کنیم.

وی ادامه داد: پس از برد خانگی مقابل مس رفسنجان و مساوی خارج از خانه برابر تیم سرسخت نفت مسجد سلیمان یک هدف داشتیم. در هفته‌ای که نفت و فجر سپاسی با هم بازی دارند و شهر خودرو هم بازی سخت خارج از خانه بازی دارد هدف مان این بود بازی را برنده شویم و فاصله مان با تیم‌های دیگر بیشتر شود اما با تیمی بازی داشتیم که ۹ بازی اخیرش را نباخته و فقط دو گل خورده بود. سه برد در خارج از خانه داشت. با حریف سرسختی بازی پیچیده‌ای داشتیم و در ابتدا هم گل خوردیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از آغاز بازی یک گل دریافت کردیم که اصلاً زیبنده تیم ما نبود، گفت: در چنین شرایطی از شوک گل خارج شدن و بازی را به تساوی و در ادامه پیش افتادن در نتیجه بازی کار راحتی نبود.

ساغلام با بیان اینکه از بازیکنانم تشکر می‌کنم که از پس این کار بر آمدند و پیروز شدند، افزود: امروز پنالتی به دست آوردیم که در این فصل یکی از معضلات ما است و برای سومین بار از زمان حضورم در تیم آن را از دست دادیم.

وی گفت: گل اول را که زدیم باعث شد که از لحاظ روحی و روانی در پایان نیمه نخست با روحیه خوب به رختکن برویم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: برخی اوقات برای تهاجمی‌تر بازی کردن با کمبود مهاجم روی نیمکت مواجه هستیم و مجبور می‌شویم جای پیمان بابایی با عباس‌زاده را عوض کنیم.

وی افزود: از برد یک بازی مهم خوشحال هستیم، اما هنوز کارمان تمام نشده است. در زمان خیلی کوتاه که ۵ روز است باید در بیرون خانه با ذوب‌آهن بازی کنیم.

ساغلام گفت: برای آن بازی نیز به نحو احسن آماده می‌شویم و بازی را همانطور که دل‌مان می‌خواهد انجام می‌دهیم تا فشار کل فصل را برداریم. از هواداران و بازیکنان خیلی تشکر می‌کنم که امروز شخصیت سطح بالایی از خودشان نشان دادند.

ساغلام تاکید کرد: من از هواداران و بازیکنان خیلی تشکر می‌کنم امروز شخصیت بالایی از خود نشان دادند و تشکر دیگری از آقایان زنوزی و سهرابی دارم که پیش از بازی با مس رفسنجان، آقای زنوزی به اردوی تیم آمد و گفت در کنار بازیکنان و تیم هستم، بعد از آن نیز مشکلات مالی بازیکنان را رفع کرد، قبل از این بازی نیز پاداش و بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند که انشالله قبل بازی با ذوب آهن نیز باشگاه به وظایفش عمل خواهد کرد تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار گیرند.

ساغلام با بیان اینکه خدا را شکر روز بسیار سختی را به نحو احسن پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: قبل بازگشت به اینجا، تراکتور برای ما تیم متفاوت بود. اینجا همچون خانه ماست، مردم انتظارات زیادی از ما دارند که خدا را شاکر شرمنده مردم نشدیم.

وی مطرح کرد: من فیلم بازی‌های تراکتور در این فصل را دیده‌ام، گاه این تیم در بازی‌های خانگی حتی یک موقعیت گلزنی هم به دست نمی‌آورد. هیچ کس را زیر سوال نمی‌برم. باتوجه به کیفیت تیمی که بسته شده، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. ناامید شدن از بازیکنان معنی ندارد. امروز تیمی را بردیم که ۹ هفته شکست نخورده و تنها دو گل دریافت کرده بود. چطور از شاگردانم راضی نباشم؟

ساغلام در خصوص عملکرد بازیکنانش، افزود: پیش از بازی بر اساس تاکتیک تیم، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. من به نظر هواداران در خصوص بازیکنان احترام می‌گذارم. قادری در بازی‌های اخیر فوتبال خوبی بازی کرده و انشالله عملکردش بهتر هم می‌شود.

وی تاکید کرد: ما در حال حاضر با مسئولین باشگاه همدلی داریم. صحبت کردن راجع به فصل بعد، کار درستی نبوده و اکنون باید کاری که داریم را به نحو احسن انجام دهیم. تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی مانده است.

وی در پایان توضیح داد: ماه‌هاست تراکتور سه گل در یک بازی به ثمر نرسانده بود. امروز موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. ما در این بازی اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم، اما عملکردمان در خط حمله خوب بود و باید روی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کار کنیم. من از جنگندگی و انگیزه بازیکنان رضایت دارم و از آنان تشکر می‌کنم.

کد خبر 5485935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha