۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۰

سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب معارفه شد

سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب معارفه شد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب و جمعی از مدیران این شهرستان آئین تودیع و معارفه فرماندار سرپل ذهاب برگزار شد.

در این مراسم صدرالله بابلی به عنوان سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب معارفه و از زحمات نورالدین فرزادی پور تقدیر و تشکر شد.

صدرالله بابلی سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب در این مراسم اظهار کرد: وجود فرق و مذاهب مختلف در شهرستان یک فرصت مهم برای ارائه خدمات و تحول در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

وی افزود: سرپل ذهاب دارای پتانسیل‌های فراوانی مانند مسیر عتبات عالیات، سامانه گرمسیری، بازارچه‌های مرزی و … است که باید از آنها استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شعار دولت سیزدهم فساد ستیزی، روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی است و از کسانی که این روحیه را دارند استفاده خواهیم کرد و مدیری را که در سرپل ذهاب استقرار نداشته باشد باید مسئولیت را تحویل دهد.

بابلی بیان کرد: امروز کارهای بر زمین مانده است که باید همه دست به دست هم داده و با تلاش جهادی کارها را انجام دهیم و بازار، صنعت کشاورزی، دامداری را نباید رها کنیم و باید در وسط میدان و در بین مردم باشیم.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در مدت زمان کوتاهی گزارشی از وضعیت موجود، مشکلات و راه حل‌ها برای عبور از وضعیت فعلی ارائه دهند.

کد خبر 5485983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha