۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد؛

چهارمحال و بختیاری پیشرو در امر واکسیناسیون کرونا

چهارمحال و بختیاری پیشرو در امر واکسیناسیون کرونا

شهرکرد- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیشرو در امر واکسیناسیون کرونا است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خالدی‌فر صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان، مروجان و حامیان سلامت چهارمحال و بختیاری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سلامت، اظهار کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا با مدیریت استاندار چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج جامعه پزشکی در زمین مقابله با کرونا همیشه در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوده اند، عنوان کرد: تلاش‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی کمک بزرگ برای مقابله با این بیماری بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: کادر درمان در جهاد عظیم و مجاهدت بزرگ مقابله با کرونا و واکسیناسیون کرونا خالصانه تلاش کردند.

خالدی فر با بیان اینکه کاهش ابتلاء به کرونا در استان نتیجه تلاش همه در راستای واکسیناسیون جامعه است، تصریح کرد: کاهش ابتلاء به کرونا نباید موجب شود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان در حفظ سلامت جامعه نقش کلیدی دارد، افزود: تقویت نظام شبکه یکی از دستورات مقام عالی کشور در حوزه سلامت است که به آن به درستی پرداخت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به طرح حمایت از جوانی جمعیت و صیانت از خانواده اشاره کرد و گفت: این مهم باید به خوبی در جامعه تبیین شود.

خالدی فر با بیان اینکه باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد، ادامه داد: این مهم باید با تاکید بر زمینه خودکشی باشد چرا که آمار خودکشی در استان بالا است.

وی با اشاره به اختلالات روانی بعد دوران کرونا، مطرح کرد: پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر مثل بیماری‌های قلبی، فشار خون و دیابت در جامعه باید با دقت انجام شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تأثیر رسانه‌ها در امر فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در ترغیب و تشویق مردم در راستای واکسیناسیون کرونا به خوبی تلاش کردند که این مهم قابل تقدیر است.

کد خبر 5487194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha