۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳

در قالب یک‌نشست؛

کتاب «تئوری کاربردی خط خطی درمانی» معرفی شد

کتاب «تئوری کاربردی خط خطی درمانی» معرفی شد

نشست و معرفی کتاب «تئوری کاربردی خط خطی درمانی» نوشته نرگس رضاپور روز ۲۰ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست و معرفی کتاب «تئوری کاربردی خط خطی درمانی» نوشته نرگس رضاپور روز ۲۰ اردیبهشت برگزار شد.

کتاب «تئوری کاربردی خط خطی درمانی» تحقیق و پژوهشی از نرگس رضاپور صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه «هنر ترکیبی» است که پس از گذر بیست و اندی سال تحقیق و تفحص به چاپ رساند.

در این‌نشست علمی اساتیدی همچون خانم سلطانی مدیر مرکز توانبخشی انجمن حمایت از عقب ماندگان ذهنی، شجاع جزایری مدرس دانشگاه، هنردرمانگر و استاد مشاور کتاب، پرفسور نجمی روانپزشک، بابک محمدی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و فیلم‌ساز در خصوص تئاتر درمانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین علیزاده شخصیت پژوه و مدرس روانشناسی، اسلامی رئیس موزه هنرهای معاصر و غفور گرشاسبی در تمام مراحل شکل گیری این کتاب نویسنده را یاری کردند.

در پایان نرگس رضاپور پژوهشگر و نویسنده کتاب، درباره تحقیقات و خط خطی درمانی و اهمیت آن در زندگی روزمرگی که باعث رهایی افکار از ذهن می‌شود سخن گفت.

همچنین وی به اهمیت این تحقیق به عنوان مبانی هنر درمانی و اشاره بر این داشت که هنردرمانی باید جز مهمی از خانواده و جامعه ایرانی باشد.

رضاپور در ادامه گفت: در این کتاب به مشکلات ژنتیکی پرداخته نشده و بیشتر سعی شده راهکارهای مناسبی برای رفتارهای بهنجاری که تبدیل به نابهنجار می‌شود و رفتارهای عمد و غیر عمد تربیتی، برخوردها و عملکردهای پدر، مادر و اطرافیان و جامعه پیدا شود.

وی ادامه داد: اگر هم در این بین مشاهده می‌کنید، با کودکان سندروم دان تحقیقاتی را انجام داده‌ایم، برای اهمیت پروژه تحقیقاتی بوده است.

کد خبر 5487454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha