۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

در تماس تلفنی با دفتر مدیر الجزیره در فلسطین؛

«اسماعیل هنیه» شهادت «شیرین ابو عاقله» را تسلیت گفت

«اسماعیل هنیه» شهادت «شیرین ابو عاقله» را تسلیت گفت

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تسلیت شهادت «شیرین ابو عاقله» گفت: او جان خود را در مسیر بر ملا ساختن وحشتناک ترین اشغالگری در تاریخ معاصر، فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگوی تلفنی با ولی العمری، مدیر دفتر الجزیره در فلسطین، شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی را تسلیت گفت.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که شهادت این دختر قهرمان که زندگی خود را در راه برملا کردن وحشتناک‌ترین اشغالگری در تاریخ معاصر فدا کرد، تسلیت می‌گوئیم.

هنیه تصریح کرد که شیرین ابو عاقله برای همیشه در یاد و خاطره نسلی که به مبارزه تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد، ماندگار خواهد بود.

وی افزود که خبرنگاران و اصحاب رسانه در فلسطین به عنوان پاسداران حقیقت راهی را که شیرین ابو عاقله و پیش از او شهدای جنبش رسانه در فلسطین در پیش گرفته بودند، ادامه خواهند داد و تمامی خبرنگاران آزاده که خبرنگاری را به عنوان یک وظیفه ملی و برای کشف حقیقت در پیش گرفتند، بر این مسئله تاکید دارند که صدای آن‌ها بسیار تاثیرگذارتر و رساتر از صدای گلوله خواهد بود.

کد خبر 5487631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha