۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه

آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم به صورت منطقه‌ای، شهرستانی، استانی، کشوری و سپس بین المللی برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت، تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین‌المللی برگزار می‌شود.

صالحی بیان کرد: رشته حفظ ۲۰ جز قرآن کریم برای آقایان و خانم‌ها تا مرحله کشوری و حفظ ۱۰ جز قرآن کریم، حفظ پنج جز برای هر ۲ گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: رشته اذان نیز مانند دوره‌های قبلی ویژه آقایان است که در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

صالحی گفت: رشته‌های مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار و رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: علاقه‌مندان و فعالان قرآنی بالای ۱۸ سال با ورود به سایت www.quraniran.ir می‌توانند در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

کد خبر 5488307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha