۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

معاون استاندار فارس اعلام کرد؛

ایجاد ۶ کمیته برای اجرای طرح اقتصادی دولت در فارس

ایجاد ۶ کمیته برای اجرای طرح اقتصادی دولت در فارس

شیراز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به طرح اقتصادی جدید دولت شش کارگروه ویژه در قرارگاه مردمی و عادلانه کردن یارانه‌ها ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن کریمی شنبه شب در شورای اداری استان فارس بیان کرد: طرح اقتصادی دولت موجب شده تا برنامه ریزی جدیدی در دستگاه‌های اجرایی تدوین گردد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دستگاه‌های اجرایی باید در این طرح فعالیت پویایی داشته باشند.

وی ادامه داد: قرارگاه مردمی و عادلانه کردن یارانه‌ها با شش کمیته در استان فارس ایجاد شده است و دبیر هر کمیسیون نیز مشخص شده است تا بتوان هدایت و پایش توزیع یارانه‌ها در کنار کنترل بازار اقدام کرد.

او افزود: کمیته شهرستان‌ها، کمیته پشتیبانی، کمیته امنیتی، کمیته اقناع سازی و اطلاع رسانی، کمیته بازار، کمیته نظارت و توزیع مجموعه شش کمیته‌ای است که در فارس ایجاد شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: برخی از دشمنان در تلاش اند تا مردم را ما امید کرده و یاس و ما امیدی را پس از طرح اقتصادی دولت در جامعه رواج دهند.

اسماعیل محبی پور رئیس کمیسیون شهرستان‌ها نیز در این جلسه گفت: بیش از دو سال است که دو رویداد مهم در جهان رویداده است که یکی از این موضوعات کرونا و دیگری استمرار خشکسالی در نیمکره شمالی است.

وی ادامه داد: ایجاد تفاهم یا دست اندازی به منابع آبی کشورها یکی دیگر از موضوعاتی است که جهان با آن مواجه است از این رو خشکسالی در کشورها شرایط جدیدی در تعاملات بین المللی تبیین کرده است.

محبی پور افزود: با توجه به شرایط فوق دولت برنامه ریزی جدیدی برای توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدام کرد تا بتوان منابع اعتباری را به صورت عادلانه توزیع کرد این در حالی است که جهل و رانت مالی از جمله دلایلی است که شاید برخی با این طرح مخالفت کنند.

معاون سیاسی استاندار فارس در ادامه یادآور شد: طی هفته جاری قرارگاه علاوه بر نظارت و پایش وارد فاز عملیاتی نیز شده و برنامه ریزی کلانی در این حوزه داشته است این در حالی است که مدیران ارشد نیز باید با اقناع سازی زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی را فراهم کرد.

به گفته وی امنیت و تأمین کالا در استان در شرایط مطلوبی است.

کد خبر 5489936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha