۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶

اورولوژیست های ایران بعد از ۳ سال گردهم آمدند

اورولوژیست های ایران بعد از ۳ سال گردهم آمدند

بیست و پنجمین کنگره انجمن اورولوژی ایران، بعد از سه سال وقفه به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و پنجمین کنگره انجمن اورولوژی ایران توسط جامعه اورولوژی ایران با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، شاخه‌های تخصصی، استانی و گروه‌های آموزشی اورولوژی سراسر کشور و با حضور متخصصان اورولوژی و همکارانی از سایر رشته‌های ذی‌ربط، به‌صورت حضوری - مجازی (هیبرید) آز روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز بکار کرد.

فرزانه شریفی اقدس رئیس بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی اورولوژی ایران، بعد از سه سال وقفه در برگزاری کنگره، گفت: این کنگره با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در چهار روز با همکاری ۵ انجمن بین‌المللی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این کنگره علاوه بر برنامه‌های کنگره، سخنرانی، مناظره و میزگرد هم خواهیم داشت. همچنین ارائه مقالات و ۷ ورکشاپ به صورت همزمان در محل انجمن، بیمارستان و کنگره ارائه خواهد می شود.

شریفی اقدس گفت: در طی سه سال گذشته این کنگره به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، ولی باید قبول داشت که برنامه‌های مجازی هیچ زمان جایگزین مناسبی برای به روزرسانی معلومات علمی نیست، به همین دلیل این کنگره با استقبال خوب همکاران روبرو شده است.

وی افزود: در روز سوم که روز بین‌الملل نامگذاری شده است از چهره‌های مطرح کانادا، آمریکا، ایتالیا، اتریش، سوئیس، فرانسه، بلژیک، هلند، انگلستان، کره و ژاپن، هند و چین اورولوژیست های هستند که به صورت آنلاین مقالات خود را ارائه خواهند داد.

در این کنگره تازه‌ترین راه‌های درمان اورولوژی، سرطان پروستات و کلیه، مورد بحث جدی قرار خواهد گرفت.

همچنین در زمینه تکنیک‌های جدید درمان باروری، بی‌اختیاری ادراری در بزرگسالان، سنگ‌های کلیه و روش‌های درمانی و اورولوژی اطفال و عفونت‌های ادراری، آخرین تکنیک‌های روز دنیا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این کنگره بحث خواهد شد اختلالات جنسی در مردان و زنان است که تأثیراتی در روابط خانوادگی دارد.

همچنین جراحی ترمیمی روی مجاری ادراری و سیستم ادراری خواهد بود که در کنار آن نیز به بحث اخلاق پزشکی خواهیم پرداخت که بسیار مهم است روابط بیمار و پزشک سالم باشد.

در این کنگره از چهره‌های برتر علمی در رشته اورولوژی، پیشکسوت‌ها و هیئت‌علمی جوان تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 5492333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      0 0
      اگر پزشکان عزیز در این گردهمایی بتواننددر خصوص سنگ کلیه که در این مدت بسیار افزایش یافته بررسی و را حلی ارایه بدهند خوب است در این سه سله کرونا بدلیل استفاده از داروهای داده شده به آنها دچار سنگ کلیه شده اند و با یک دوره کوتاه سه ماهه پزشک می گوید نیاز به عمل جراحی دارد چرا ؟ شاید بتوان با دار