۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱

اختصاصی مهر؛

تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان/ پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد

تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان/ پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد

شماری از مردم پاکستان به مناسبت سالروز «النکبه» ضمن برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در «کراچی» پاکستان اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماری از مردم پاکستان به مناسبت سالروز «النکبه» ضمن برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در «کراچی» پاکستان اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل کردند.

در این تظاهرات عموم مردم پاکستان و رهبران سیاسی و دینی شیعه، سنی، سیکه، مسیحی و دیگر حضور داشتند. سخنرانان در این تظاهرات گفتند: از اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب بیش از ۷۴ سال گذشته است سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشر و نهادهای مختلف بین المللی درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شرمناک است.

تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان/ پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد

سخنرانان، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی ناآرامی در جهان شمرده و گفتند: رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنایات در فلسطین و کل جهان است، برای ثبات امنیت جهانی باید اسرائیل نابود شود، کشورهای عربی با به رسمیت شناختن اسرائیل کودک کش به اسلام و مسلمانان عالم خیانت کرده اند.

سخنرانان شهادت خبرنگار فلسطینی یعنی شیرین ابو عاقله توسط ارتش غاصب صهیونیستی را به شدت محکوم کرده و گفتند: شهیده شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی درحال انجام وظیفه خود بود که رژیم صهیونیستی وی را به قتل رساند و این دختر فلسطینی باعث افتخار تمامی ملت‌های آزاده است.

کد خبر 5492347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha