۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴

حزب لبنان و جنبش امل در بیانیه مشترک؛

زمان گفتگو و همگرایی است

زمان گفتگو و همگرایی است

حزب الله و جنبش امل لبنان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند که برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی همه طرف ها باید به گفتگو روی بیاورند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رهبران جنبش امل و حزب الله لبنان از طرفداران خود خواستند برای جشن گرفتن نتایج انتخابات پارلمانی، از راهپیمایی با موتور سیکلت اجتناب کنند، تا برخی افراد کینه جو و بدخواه موفقیت انتخاباتی را به کام ملت لبنان تلخ نکنند.

در این بیانیه آمده است، جنبش امل و حزب الله پس از اقدامات برای تحریک احساسات و ایراد اتهامات مختلف پیش از برگزاری انتخابات، احساس طرفداران خود را درک می‌کنند.

بیانیه مذکور افزود: ما قدردان شادی و نشاط طرفداران از نتیجه این انتخابات هستیم و از حامیان خود می‌خواهیم که از هر گونه اقدام یا حرکتی که در زمره تحریک طرفداران سایر احزاب و گروه‌های سیاسی ارزیابی می‌شود، اجتناب کنند.

حزب الله لبنان و جنبش امل تاکید کردند: زمان انتخابات گذشته است و اکنون زمان بازگشت به منطق گفتگو و همگرایی برای خروج از بحران اقتصادی است.

حزب الله و جنبش از نیروهای امنیتی لبنان خواستند مانع از تیراندازی هوایی شده و کسانی که به چنین اقدامی مبادرت می‌ورزند و افرادی که در ساعات گذشته به سمت طرفداران حزب الله و جنبش امل تیراندازی کرده اند را بازداشت کنند.

کد خبر 5493652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha