۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷

معاون وزیر ارشاد:

مهاباد صاحب مجتمع فرهنگی و هنری می شود

مهاباد صاحب مجتمع فرهنگی و هنری می شود

ارومیه - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبار لازم برای احداث و تجهیز نخستین مجتمع فرهنگی و هنری مهاباد تامین و تخصیص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود اسلامی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح‌های بخش فرهنگ و هنر مهاباد افزود: مهاباد جز شهرهای مهم و با سابقه طولانی فرهنگ و هنر است و نبود یک مجتمع فرهنگی و هنری قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه اغلب شهرهای منطقه از نعمت این مرکز بهره مند هستند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با احداث این مجمتع بخش قابل توجهی از فعالیت هنرمندان فعال شهرستان در این مرکز قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی گفت: به مناسبت سفر هیأت دولت به استان نیازهای بخش حوزه فرهنگ و هنر شهرستان‌ها جمع بندی و برای تأمین اعتبارت اولویت بندی خواهد شد.

اسلامی بیان کرد: تکمیل طرح‌های حوزه فرهنگ و هنر و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای این بخش از جمله برنامه‌های معاونان وزارتخانه در بازدید از وضعیت شهرهای مختلف است.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه در بیست و یکمین سفر استانی روز جمعه میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود و تعدادی از وزیران نیز در قالب نمایندگان دولت سیزدهم به شهرهای مختلف سفر می‌کنند.

کد خبر 5494214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha