۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان:

برخی پارک‌ها در شهر همدان رها شده اند

برخی پارک‌ها در شهر همدان رها شده اند

همدان- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: برخی پارک‌ها در شهر همدان رها شده اند که باید پیمانکاران در این زمینه پاسخگو بوده و نظارت‌ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نظری پنجشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با موضوع "اقدامات اصلاحی مدیریت پارک‌ها با شروع فصل گرم"، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصل گرم طبیعتاً مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور می‌یابند و می‌طلبد در راستای تأمین آسایش و آرامش مردم، مواردی در زمینه‌های مختلف در پارک‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته و به دلیل شیوع کرونا اکثر مردم خانه‌نشین بودند، گفت: اکنون دولت با تدبیر در زمینه‌های مختلف توانسته این بیماری را تا اندازه‌ای مهار کند اما این موضوع به معنای رفع تمام مشکلات نیست و باید دستورالعمل‌ها حفظ شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هنوز برق برخی پارک‌ها قطع بوده و خاموشی بر آنها حاکم است.

نظری در ادامه صحبت‌های خود، با بیان اینکه خاموشی‌ها گاهی خود باعث گسترش یکسری بزه‌های اجتماعی می‌شود، افزود: با توجه به این موضوع می‌طلبد بررسی کامل و اقدام جدی در این زمینه انجام شود.

وی، آبیاری پارک‌ها و چمن‌ها را از دیگر نکات مهم برشمرد و تصریح کرد: برخی پارک‌ها در شهر همدان رها شده است که باید پیمانکاران در این زمینه پاسخگو بوده و نظارت‌ها بیشتر شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امسال وضعیت آبی خوب نیست و باید مدیریت صحیح در بحث آبیاری داشته باشیم، خواستار رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها شد و ادامه داد: در بحث مبلمان شهری نیز به ویژه در مناطق حاشیه و کمتر برخوردار یکسری موارد باید برای شهروندان فراهم شود.

نظری خاطرنشان کرد: یکی از وجه‌های کاری شورای شهر بحث نظارت است و باید مسائل را به سمع و نظر مدیران در شهرداری برسانیم که این امر به معنای مختل بودن نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به تخصیص بودجه در بخش‌های مختلف باید روند کار در شهر روبه بهبود باشد، یادآور شد: شورا در زمینه‌های مختلف به مردم پاسخگو است و باید موارد را پیگیر باشیم.

کد خبر 5494232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha