۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳

حکم دیوان پادشاهی اردن برای اعمال محدودیت بیشتر بر ولیعهد پیشین

حکم دیوان پادشاهی اردن برای اعمال محدودیت بیشتر بر ولیعهد پیشین

دیوان پادشاهی اردن با صدور بیانیه‌ای از محدود شدن تماس‌های تلفنی و رفت و آمدها و به طور کلی فعالیت‌های امیر حمزه ولیعهد پیشین این کشور خبر داد.

به گزارش گروه مهر به نقل از الجزیره، دیوان پادشاهی اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پادشاه این کشور با محدود شدن تماس‌های تلفنی و رفت و آمدها و به طور کلی فعالیت‌های امیر حمزه ولیعهد پیشین اردن موافقت کرده است.

ملک عبدالله همچنین در این باره گفته است: تاکید کردم که حمزه در توهم به سر می‌برد و خودش را وارث مال و اموال و ارث پادشاهی هاشمی می‌داند!

وی افزود: برادرم حمزه تمامی فرصت‌های پیش روی خود را برای پیشرفت و بازگشت به مسیر درست و پایبندی به تعهدات خاندان پادشاهی از دست داد و اکنون نیز حقیقت را بازیچه خود قرار داده است.

پادشاه اردن در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: همواره سعی کردم در مقابل اقدامات برادرم حمزه از خود خویشتنداری نشان دهم و با او تا جایی که امکان دارد دوستانه رفتار کنم بدین امید که روزی در رفتارش تجدید نظر کند اما امیدم ناامید شد.

ملک عبدالله توضیح داد: حمزه سعی کرد تا صبح عید فطر، اعضای گارد سلطنتی را برای انجام اقدامی غیرقانونی با هدف ایجاد بحران جدید در کشور تحریک کند.

کد خبر 5494283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha