۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

دختر ۷ ساله در کالپوش مفقود شد/ ادامه جستجو بعد از ۱۷ ساعت

دختر ۷ ساله در کالپوش مفقود شد/ ادامه جستجو بعد از ۱۷ ساعت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عصر روزگذشته مفقود شدن دختر بچه هفت ساله در منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش اعلام شد، گفت: عملیات جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز گذشته و در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله در جنگل‌های منطقه دشت شاد به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد، تاکید کرد: بلافاصله تیم‌های امدادی از میامی و شاهرود به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی شامل دو تیم ۱۱ نفره از میامی و یک تیم شش نفره از شاهرود همراه با سگ زنده یاب و ده تیم ۵۰ نفره نیز از خانه هلال دشت شاد با پنج دستگاه خودرو و آمبولانس انفرادی در منطقه حضور دارند، تاکید کرد: یک تیم از هلال‌احمر مینودشت و یک تیم آنست و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان نیز در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عملیات جست جو و نجات همچنان ادامه دارد، گفت: مجموعاً ۱۷ تیم امداد و جستجوی هلال احمر از میامی و شاهرود و استان گلستان در محل هستند.

محمدخانی بیان کرد: از صبح امروز هم ۲۰۰ نفر از اهالی محلی به امدادگران هلال احمر ملحق شدند تا وسعت بیشتری را برای یافتن این کودک جست جو کنند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5495086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha