۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور:

سعید آقایی و امید عالیشاه باید مادام العمر محروم شوند

سعید آقایی و امید عالیشاه باید مادام العمر محروم شوند

تبریز- معاون فرهنگی باشگاه تراکتور با بیان اینکه آقایی و عالیشاه باید مادام العمر محروم شوند، گفت: پرسپولیسی‌ها عامل تنش در سکوها و داخل زمین بودند .

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری عصر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: پس از اتفاقات بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، به طور دقیق وضعیت سکوها را بررسی و رصد کردیم که با مدنظر قرار دادن تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، مشخص شد که هواداران پرسپولیس در بین هواداران تراکتور حضور داشتند و عامل اصلی ایجاد تنش در سکوها بودند.

نصیری توضیح داد: بازیکنان پرسپولیس در داخل زمین و هواداران نفوذی‌شان در سکوها تنش ایجاد کردند و باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: هواداران تنش‌زا به بازیکنان محبوب تراکتور همچون اخباری و کیانی سنگ و بطری آب پرتاب کردند که محال امر است این اتفاق از سوی تراکتوری‌ها رخ داده باشد.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور با اشاره به توهین‌های زننده امید عالیشاه و سعید آقایی به هواداران تراکتور، خاطرنشان کرد: میلیاردها تومان از بیت المال در فوتبال این کشور هزینه می‌شود، اما دو بازیکن با رفتارشان تمامی هزینه‌ها را به باد فنا داده و فرهنگ یک کشور را زیر سوال می‌برند. انتظار داریم کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و مراجع بالا نه به خاطر جو استادیوم‌ها، بلکه به خاطر حفظ فرهنگ کشورمان، چنین افرادی که به اجتماع آسیب می‌زنند را مادام العمر محروم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی بخش مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه راه‌اندازی می‌شود تا علاوه بر انعکاس فرهنگ والای هوادارانمان به مسئولان استان و کشور، زمینه‌ای ایجاد شود تا از اتفاقاتی همچون حضور هواداران رقیب در بین هواداران ما و بسیاری از موارد دیگر و ایجاد تنش توسط آنان در فضای حقیقی و مجازی جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5495778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیداسحق علوی AE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      5 10
      اگه واقعا این ادعا واقعیت داشته باشه باید تیم پیروزی منحل بشه چون انواع اقسام کارهای چرک وکثیف رو این چندسال انجام دادن
    • سعید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      11 4
      وقتی ۳ بر صفر بازنده شدی وازبازی تو زمینتون محروم شدی می فهمی که پرت وپلا نگی......
    • ابرام IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      7 4
      من ترک زبانم و در تهران سکونت میکنم . بابت حضور افرادی با دیدگاه این مدیر که هنوز نمیدونه که مقصر هست تاسف میخورم .
    • باباعلی TR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      9 4
      یعنی پرچم کشور بیگانه رو هم پرسپولیس آورده بود ورزشگاه؟
    • مهدی NL ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      6 2
      خود ایشون بخاطر این اظهار نظر سخیف باید مادام العمر از زندگی عادی محروم بشه و بقیه عمرش رو کاملاً بدور از جامعه سپری کنه. وجود همچین اشخاصی با همچین تفکراتی به شدت برای یک جامعه نرمال مضره.
    • احمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      6 2
      اتفاقا تراکتور باید منحل بشه. این تیم فقط مشکلات امنیتی برای کشور درست کرده. حضور پرچم کشورهای بیگانه، شعارهایی ضد تمامیت ارضی کشور و نژاد پرستانه و تهدید جانی تیم های مهمان و حمایت غیر مستقیم مسئولان این تیم از این اقدامات. برای انحلال کافی نیست؟؟
    • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      5 2
      واقعیت اینه که یه تعدادی که دنبال اهداف غیرورزشی هستند از بازی های تراکتور سوء استفاده می کنن و با تحریک به اغتشاش و شعارهای ضدملی و قوم گرایانه درصدد پیشبرد اهداف ضدایرانی هستن. یک دهه هست که این اتفاق در ورزشگاه تبریز و حتی بازی های تراکتور در تهران و کرج میفته.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      2 7
      پرسپولیس برای گدایی ۳امتیازآمده بود نه برای بازی کردن،باید اول به بازیکنانش درس نزاکت بدهد بعدش بیانیه صادر کند علیه مردم فهیم و وطن پرست آذر بایجان،به خاطر کسب مقام دومی بین مردم تفرقه نیندازد واز این اتفاقات مگر در آزادی پیش نمی آید؟هم آنجا محکوم هست و هم اینجا،مال تبریز را چرا پررنگ میکنند؟