۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶

جلالی در تذکر شفاهی:

باید به تقویت مرکز پژوهش‌های مجلس کمک کنیم

باید به تقویت مرکز پژوهش‌های مجلس کمک کنیم

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس، قوه مفکر مجلس و عقل متصل به قوه مقننه است اما هرروز ضعیف‌تر می‌شود، باید کمک کنیم این مراکز فعال و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه، اول خردادماه) در نشست علنی مجلس طی تذکر شفاهی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس، قوه مفکر مجلس و عقل متصل به قوه مقننه است. در زمان ریاست زاکانی این مرکز فعال بود، اما متاسفانه روز به روز ضعیف می‌شود و طرح‌ها و لوایح کارشناسی نمی‌شود.

جلالی تصریح کرد: از سوی دیگر مرکز تحقیقات قم هم هر روز ضعیف‌تر می‌شود و با تغییر ساختار به سرنوشت مرکز پژوهش‌ها مبتلا شده است، این در حالی است که این دو مرکز قوه فکری و علمی مجلس است، اما اکنون از این دو مرکز محروم شده‌ایم، باید کمک کنیم مراکز فعال و تقویت شوند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش‌ها نباید باشگاه احزاب و جریان‌های سیاسی باشد و علیه دیگران بیانیه صادر کند، عنوان کرد: باید طرح‌ها در این مرکز مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، اما بوی یأس و ناامیدی از آن شنیده می‌شود و متاسفانه مرکز قم هم تعطیل شده است.

کد خبر 5496220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha