۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰

با حضور ۲۴ تیم عملیاتی؛

طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین آغاز شد

 طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین آغاز شد

قزوین-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح راهداری محوری در راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد حق‌لطفی با اشاره به اجرای طرح راهداری محوری در استان قزوین اظهار کرد: این طرح همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و با اولویت راه‌های شریانی و اصلی به منظور حفظ و نگه‌داری و ارتقای ایمنی جاده‌ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ۲۷۰ راهدار در قالب ۲۴ تیم عملیاتی به همراه ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۲۶ راهدارخانه استان فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را انجام می‌دهند.

حق‌لطفی ادامه داد: حضور مستمر گشت‌های راهداری و حمل و نقل در نقاط حساس راه‌های استان، اجرای لکه گیری راه‌ها، خط کشی، پاکسازی و شستشوی مستمر تابلوها و علائم ایمنی راه، رفع عیب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌ها و اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و نصب و تعمیر حفاظ ایمنی جاده، نظافت حریم راه‌ها و جمع آوری دست فروشان کنار جاده از جمله اقداماتی است که در قالب طرح راهداری محوری انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: امیدواریم با اجرای این طرح و با استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات و کارکنان و ایمن‌سازی محورها زمینه افزایش رضایت هموطنان و کاربران جاده‌ای را فراهم کنیم.

گفتنی است، استان قزوین دارای ۶ هزار و ۷۰۵ کیلومتر راه است که هزار و ۳۷۲ کیلومتر آن را راه‌های شریانی و ۵ هزار و ۳۳۲ کیلومتر از آن را نیز راه‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5496270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha