۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶

استاندار خراسان شمالی:

مشکل پرداخت تسهیلات بانکی به دامداران خراسان شمالی رفع می‌شود

مشکل پرداخت تسهیلات بانکی به دامداران خراسان شمالی رفع می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به مطالبه دامداران در خصوص تسهیل دریافت تسهیلات بانکی، گفت: رایزنی‌هایی در سطح ملی برای حل این مشکل انجام شده لذا مشکل مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر دو شنبه در جمع فعالان حوزه دامپروری خراسان شمالی اظهار کرد: جلسات مختلفی با حضور رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جهت رفع دغدغه‌های دام پروران استان برگزار شده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: یکی از مطالبات حوزه دام پروران تسهیلات بانکی است که با اتخاذ تصمیمات ملی این مهم نیز حل می‌شود تا شاهد چرخه تولید و رونق اقتصادی باشیم.

وی به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در این تغییر بسترها باید به نوعی طراحی شود که موجبات برقراری عدالت اقتصادی شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی استان تمامی مشکلات در روند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را احصا و مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند.

وی تاکید کرد: مردم بالغ و روشنفکر استان می‌دانند با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در یک بازه زمانی چند ماهه شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

حسین نژاد اجرای طرح مردمی سازی اقتصاد را نشانه شجاعت و اقتدار دولت مردمی دانست و تصریح کرد: با برقراری توازن اقتصادی دیگر شاهد وابستگی کشور به سایر کشورها نخواهیم بود.

کد خبر 5497652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha