۳ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۱

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

جبهه عدل قابل شکست نیست/حق رمز پیروزی انقلاب

جبهه عدل قابل شکست نیست/حق رمز پیروزی انقلاب

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: جبهه عدل و حق همواره پیروز میدان بوده و قابل شکست نیستند حتی اگر تمام دنیا پر از ظلم شده و جلوه باطل چشم همه را خیره کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و ۷۲ شهید روحانی استان با اشاره به جایگاه بالای علم بیان کرد: علم در ذات خودش پیروز میدان است هر چند تمام دنیا را جهل فرا بگیرد.

وی ادامه داد: اگر انسان عالم و دانشمند را بکشند علم شکست نمی‌خورد چون در ذات خود پیروز میدان است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: عدل و حق پیروز بوده و قابل شکست نیستند حتی اگر تمام دنیا پر از ظلم شود و جلوه باطل چشم همه را خیره کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه لایه پنهان و رمز پیروزی ملت ایران و انقلاب اسلامی، حق طلبی و عدالت‌خواهی است، گفت: اگر در این راه بکشیم یا شهید شویم برای ما تفاوتی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اگر انسان مجهز به عناصر غیرقابل شکست در یک شناخت صحیح شود، هرگز شکست نمی‌خورد، افزود: انسان وقتی پیروزی می‌شود که به عناصری مجهز باشد که شکست در آن مفهوم ندارد و قابل تحقق نیست.

اسلام زیرساخت‌هایی قوی دارد

آیت الله عبادی خطاب به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: رمز پیروزی شما این است که انقلاب بر اساس حق در مقابل باطل است و اصول این انقلاب بر اساس حق و علم می‌باشد.

وی اظهار کرد: اگرچه مسئله پیروزی و شکست در زندگی بشر جایگاه مهمی داشته و در امور نظامی، خانوادگی، اقتصادی، مطرح می‌شود اما عرف به لایه آشکار توجه می‌کنند.

آیت الله عبادی بیان کرد: هدفی می‌تواند نقش پیروزی برای انسان داشته باشد که یک هدف سلیقگی و شخصی بر اساس جهل و نادانی نباشد بلکه هدفی تعریف شده و باید مطابق با خلقت انسانی باشد.

وی اظهار کرد: شکست و پیروزی برای دشمن معنایی ندارد چراکه یا به دست ما نابود می‌شود یا اگر عمر فرعونی هم کند به عذاب الهی دچار می‌شود چون باطل راه نجاتی ندارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه حکمت عملی و نظری یعنی کار انسانی که متکی به زیرساخت‌های فکری و زیرساخت‌های عملی قوی است، گفت: انقلاب و اسلام و عدالت‌خواهی زیرساخت‌هایی قوی دارد و کار شما حکمت است.

کد خبر 5497836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha