۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در قم غیرقانونی است

خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در قم غیرقانونی است

قم-معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود طلوعی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه خرید یا فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم غیر قانونی است و این موضوع بر اساس دستور العمل های ارسالی از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

وی عنوان داشت: گاهاً مشاهده شده که شهروندان قمی نسبت به خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن به استناد برگه تاییدیه سامانه سمن اقدام کرده‌اند که این امر مشکلات حقوقی ایجاد می‌کند.

طلوعی با بیان اینکه اقدام به خرید و فروش واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی وجاهت قانونی ندارد افزود: در صورت مشاهده چنین اقدامی ضمن لغو امتیاز متقاضیان، از طریق مراجع قضائی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند بنابر مقررات برخورد خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: به شهروندان و هم استانی‌های قمی توصیه می‌شود به هیچ وجه نسبت به خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکن نهضت ملی اقدام نکنند، چون خسارت احتمالی متوجه خریداران و فروشندگان خواهد بود و این اداره کل هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

کد خبر 5498245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha