۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۸

استاندار اردبیل:

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: فضای سبز در محیط شهری اردبیل مناسب نیست و شورای شهر و شهرداری باید گام‌های جدی در ترمیم و توسعه این بخش بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی اردبیل اظهار کرد: با همت شورا و شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی خوبی در شهر اردبیل آغاز شده که امیدواریم ورودی این شهر که به شهر حسینی و دارالارشاد زینت یافته، در شأن این نام آراسته شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت شورا و شهرداری سعی بر این است تا سطح خدمات و کارهای عمرانی به صورت گسترده به پیش برود، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین معضل شهری که مردم را رنج می‌دهد بحث ترافیک است که اگر به درستی حل و فصل نشود، در آینده زندگی مردم با خطرات و دغدغه‌های جدی روبه‌رو خواهد شد.

استاندار اردبیل به توسعه فضای سبز و زیباسازی مناطق مختلف شهری اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر اردبیل وضعیت افتضاحی را دارد و بهتر است با توسعه در همه مناطق، به شکل شایسته و نوین در این راستا گام‌های جدی برداشته شود.

عاملی ضرورت تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل و ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان را یادآور شد و افزود: به تناسب امکانات ما نیز پشتیبانی‌های لازم را از شورا و شهرداری اردبیل انجام می‌دهیم تا سطح خدمات ارائه شده به مردم ارتقا یابد.

وی به پایین بودن سرانه درآمدی مردم در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در اکثر شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل از عقب‌ماندگی‌های مزمن رنج می‌برد و ما وظیفه بازتعریف دقیق در حوزه اقتصادی را داریم تا معضلات و مشکلات به حداقل برسد.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر سطح درآمدی مردم افزایش پیدا کند به تناسب آن مشارکت آنها در پروژه‌های عمرانی و آبادانی شهر افزایش خواهد یافت که از همین رو به تولید ثروت در استان اردبیل کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع به استان به ویژه در پروژه‌های زیربنایی اختصاص یافت که عمده آنها مربوط به راه آهن، چهار خطه کردن راه‌ها، حوزه آب و برق و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز بوده است.

عاملی بیان کرد: با خدمت صادقانه و حفظ وحدت و همگرایی بیشتر می‌توانیم در شهر اردبیل تحولاتی جدی به وجود آوریم و همچون دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر تحقق این امر به ارائه و همت عمومی وابسته است.

وی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و اظهار کرد: برخلاف تصور دشمن و حساب و کتاب آنها، رزمندگان اسلام با ایمان و اعتقاد خود کاری انجام دادند که همچنان استکبار جهانی انگشت به دهان مانده و نمی‌تواند معادله فتح خرمشهر را با دست خالی رزمندگان حل کند.

عاملی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیز برای فتح خرمشهرهای دیگر ما به اراده آهنین نیاز داریم تا با وحدت، همگرایی و اخلاص در عمل بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

استاندار اردبیل گفت: باید مسئولان از کارهای نمایشی پرهیز کرده و مخلصانه در مسیر خدمت بیشتر گام بردارند.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم افزود: پل شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال و دوربرگردان میدان علی دایی اردبیل نیز با ۵۰ میلیارد ریال همزمان با سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود صفری از کلنگ‌زنی پارک میراشرف به مساحت ۶ هکتار و پارک چهار هکتاری خانواده در شورابیل خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ هکتار به فضای سبز شهر اردبیل افزوده خواهد شد.

کد خبر 5498269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha