۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

الگوگیری از آزادسازی خرمشهر باعث رفع مشکلات می‌شود

الگوگیری از آزادسازی خرمشهر باعث رفع مشکلات می‌شود

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خرمشهرهای زیادی در پیش رو است، گفت: الگوگیری از تفکری که باعث آزادسازی خرمشهر شد، مشکلات را رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح چهار شنبه در مجمع سلامت خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی انقلاب، مردم هستند، اظهار کرد: مجموعه سلامت استان، در جبهه کرونا فتح آفرید، ارزش‌ها را زنده و به اولویت اول انقلاب خدمت کرد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به واقعه بزرگ فتح خرمشهر، گفت: امروز خرمشهرهایی داریم که آزادسازی آن‌ها به مراتب دشوار تر است.

وی افزود: کارزار کرونا، یکی از آن خرمشهرها بود که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می‌داند.

فرجی با تقدیر از کادر درمان که در ایام سخت کرونا عاشقانه به مردم خدمت کردند، گفت: امروز در دیگر کارزارها نیز با الگو گیری از آزادسازی خرمشهر می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته مقابل استکبار ایستاده ایم، اضافه کرد: مشی استکبار در تقابل با انسانیت و مسیر الهی است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال احیا ارزش‌ها و قداست هاست؛ بدین جهت در مقابل با استکبار قرار گرفته ایم.

فرجی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که ما را دچار آسیب کند، عنوان کرد: در بخش‌های نظامی و ایمنی دشمن نتوانست آسیبی ایجاد کند، اما امروز با تغییر مدام تاکتیک و ابزار به دنبال آن است فکر، اندیشه و باور جامعه را در مسیر خوی شیطانی قرار دهد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها گفت: ما نیز در برابر دشمن مدام تغییر تاکتیک و ابزار می‌دهیم و این نبرد ۴۳ سال قبل شروع شده و ادامه دارد.

کد خبر 5499168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha