۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس:

صنعت و گردشگری در گلستان رونقی ندارد

صنعت و گردشگری در گلستان رونقی ندارد

گرگان- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان صنعت و گردشگری رونقی ندارد، گفت: متاسفانه مردم گلستان بسیار مظلوم واقع شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله نورزی پنجشنبه در دیدار کمیسیون کشاورزی مجلس با نماینده ولی فقیه در استان گلستان، اظهار کرد: آیت الله نورمفیدی نگاهی عمیق و اساسی به مسائل کشاورزی و اقتصادی استان دارد.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که قیمتگذاری پنبه، ذرت، سویا و گندم فقط در شورای اقتصاد انجام نمی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان قطب کشاورزی کشور به شمار می رود تلاشمان براین است تا با قیمتگذاری مناسب بر محصولات کشاورزی، از گلستان حمایت شود.

وی با یادآوری این مطلب که در استان صنعت و گردشگری رونقی ندارد، افزود: متاسفانه مردم گلستان بسیار مظلوم واقع شده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تداوم اجرای طرح زهکشی و آب بندان در استان را ضروری برشمرد و اضافه کرد: تخصیص اعتبار بیشتر به این طرح نیاز به حمایت کمیسیون کشاورزی دارد.

وی بابیان اینکه امنیت غذایی یکی از دغدغه‌های جامعه بشری است، افزود: این موضوع به امنیت ملی نیز گره خورده بنابراین رفع نیاز حوزه غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 5500255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      جایی که جنگل ودریا دارد مردم به لطف خدا تفریح میکنند صنعت گردشگری مال استانهای خشک است که 4 تا خانه قدیمی را مرمت کرده 4 تا جنس قدیمی توش میندازند از مردم پول میگیرند گلستان باید برای جنگلهایش ودریا وخلیج وجاذبه های طبیعی ورودی بگذارد وپول ان را صرف استان کند
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      ببینید شما در مسیر مشهد مثلا بابا امان وپش قارداش هیچی نداره ورودی میگیره برای ماشین خودی کمتر میگیره شما درگلستان جنگل ودریا و...از حدود بهشهر تا پایان جنگل گلستان مسافر میاد میخوره ومیگرده واشغال میریزه وتخریب میکنه میره باید تعرفه ورودی بذارین پولش را صرف مشکلات وابادانی استان گلستان بکنید