۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

امام جمعه بویین زهرا تاکید کرد؛

لزوم حمایت حداکثری از گندم‌کاران توسط جهاد کشاورزی

لزوم حمایت حداکثری از گندم‌کاران توسط جهاد کشاورزی

بویین زهرا – امام جمعه بویین زهرا بر لزوم حمایت از کشاورزان در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی پشتیبانی خود را از کشاورزان به خصوص از گندم کاران به حداکثر برساند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: دنیا اکنون در شرایط خاصی به سر می‌برد و ممکن است به راحتی قدرت‌ها در مقابل یکدیگر ایستاده و سلطه گری یا سلطه پذیری کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی حاکم بر دنیا، مردم سالاری دینی پذیرفته ترین نوع حاکمیت بر جوامع است، افزود: مسئولین، با ایمان، همت مضاعف و توکل بر خداوند می‌توانند مشکلات را به ترتیب مرتفع نمایند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: از شاخصه‌های اصلی نماینده انقلابی عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است که این موضوع، عدم نظارت بر عملکرد مسئولین را نیز در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عمان تاکید کرد: تقویت ارتباط ایران اسلامی با کشور عمان می‌تواند تأثیرات مثبت و اساسی در حوزه آزاد سازی دارایی‌های بلوکه شده و سیاست‌های خارجی داشته باشد.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: کمبود آب برای تولید گندم و کاهش تولید آن در کشور موجب بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد که باید با همراهی مردم و مسئولان این امر مرتفع گردد.

وی با توجه به لزوم حمایت از کشاورزان در شرایط فعلی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی پشتیبانی خود را از کشاورزان به خصوص از گندم کاران به حد اکثر برساند.

رضوانی با اشاره به برخی مشکلات در شهر بویین زهرا تاکید کرد: لازم است مسئولان مربوطه در استان جهت انتخاب بخشدار مرکزی برای شهرستان بوئین زهرا در اسرع وقت و با دقت اقدام نمایند.

وی در پایان یادآور شد: تعلل در امر تکمیل طرح ۹۲ واحدی اقدام ملی مسکن، غیر قابل قبول و موجب نارضایتی متقاضیان بوده و لازم است این موضوع در اسرع وقت با تدابیر اصولی اجرا گردد.

کد خبر 5500450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha