سناریوی رسانه های صهیونیستی در مورد تبعات راهپیمایی پرچم

سناریوی رسانه های صهیونیستی در مورد تبعات راهپیمایی پرچم

رسانه های رژیم صهیونیستی در مورد پیامدهای راهپیمایی پرچم، سناریوی شلیک موشک و درگیری های نظامی را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مورد سناریوهای احتمالی بعد از راهپیمایی پرچم، شلیک موشک از مرزهای شمالی و نوار غزه و وقوع درگیری را مطرح کرد.

بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، پیش فرض نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی این است که نیروهای مقاومت فلسطین این بار بخواهند از جنوب لبنان حملاتی راکتی را علیه شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ترتیب دهد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادامه داد: ترسناک‌ترین سناریو برای مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی این است که نیروهای مقاومت فلسطین علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم دست به عملیات بزنند.

این شبکه افزود: در صورت تحقق این سناریو، احتمال انفجار اوضاع در مسجد الاقصی و شهرهای اراضی اشغالی ۱۹۴۸ وجود خواهد داشت و ممکن است اوضاع به سمت درگیری‌های همه جانبه با مقاومت فلسطین در نوار غزه پیش برود، همانگونه که سال گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داد.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی چند روز پیش از آغاز راهپیمایی تحریک آمیز پرچم، از استقرار هزاران نفر نیرو در بیت المقدس خبر داد بود.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از ۳ هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده‌اند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین را برای مقابله با شلیک موشک از نوار غزه در جریان راهپیمایی، در نزدیکی مرزهای نوار غزه مستقر کرد.

کد خبر 5502224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha