۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد؛

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت به مردم است

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت به مردم است

تهران- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر بصیرت افزایی مردم توسط ائمه جمعه گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت به مردم است و در این زمینه باید تبیین صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری عصر یکشنبه در گردهمایی فصل بهار ائمه جمعه استان تهران اظهار داشت: الان وقت به معنای واقعی کلمه همدلی و خیلی بالاتر از همیاری و مشکلات است، مراقب باشیم در فضای حکمرانی در سطح ملی و تدابیر نایب بر حق حضرت بقیه الله العظم، همه نیروهای حزب الله باید به انسجام داخلی فکر کنند.

وی افزود: هر اقدامی جهت فهم و انسجام مشترک باید امروز بهتر و بیشتر باشد، از ائمه جمعه هزاران برابر توقع می‌رود این خط همدلی بین نیروهای مؤمن تقویت شود و خدایی نکرده در دام دشمن نیافتیم و به خود زنی نیافتیم و دشمن به پیروزی نشود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: گاهی خیلی از مشکلات بخاطر غفلت‌ها، دسیسه‌های دشمن، دست نشانده شدن برخی از دشمنان داخلی باعث می‌شود مشکلات بسیار زیادی به وجود بیاورد و در این خصوص وظیفه جامعه روحانیت در رأس آنها ائمه جمعه باید در جهت اتحاد همه جانبه تلاش کنند.

حاج علی اکبری عنوان داشت: دشمن با ترفندهای مختلف در جامعه تلاش می‌کند تا کشور را به ویرانی بکشاند، به خصوص در مسئله فعالیت‌های دولت با ترویج شبهات و مسائلی بر ضد دولت نظیر کم کاری، نابلدی، ناکار آمدی، عدم صلاحیت و نبود برنامه در دل مردم دلخوری درست می‌کند ولی ائمه جمعه وظیفه بصیرت افزایی دارد.

وی گفت: پایگاه‌های نمازجمعه باید پایگاه بصیرت افزایی باشند، امام جمعه باید به بهترین نوع ممکن تلاش کند تا با مدیریت منطقه حضورشان اگر مشکلی بود رسیدگی کنند تا بازیچه و بهانه دشمن نشویم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بیان داشت: اگر از سوی مدیری در شهری مشکلی به وجود می‌آید، شبهه‌ای ایجاد می‌شود، ائمه جمعه وظیفه دارند در صورت نیاز در فضای دوستانه به مسئول مربوطه تذکر دهند و فضایی که شبهات در آن حاکم شده است با درایت خود آن را حل کنند.

کد خبر 5502367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha