ذوق زدگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و واکنش قاطع حماس به آن

ذوق زدگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و واکنش قاطع حماس به آن

جنبش حماس به یاوه گویی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره قدس اشغالی پاسخ داد و بر عربی - اسلامی بودن این شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی مدعی شد: قدس پایتخت ابدی ما است و من به همه کسانی که در راهپیمایی پرچم شرکت کردند تبریک می گویم. امروز روز بزرگ و بی سابقه‌ای بود.

وی در ادامه یاوه گویی هایش افزود: من در این روز نه تنها بر یکپارچگی قدس بلکه بر وحدت مردم اسرائیل تأکید می‌کنم و تعهد می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد قدس تقسیم شود.

جنبش حماس در واکنش به این ادعاهای نفتالی بنت اعلام کرد: شهر قدس فلسطینی- عربی بوده و باقی خواهد ماند و هیچ قدرت اشغالگر یا شهرک نشین متجاوز هرگز نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد.

این اظهارات نفتالی بنت در حالی است که پایگاه خبری عبری زبان «حدشوت» اعلام کرد که ۵ نظامی اسرائیلی در درگیری‌های امروز در قدس اشغالی زخمی شدند.

پایگاه عبری زبان «والا» نیز از زخمی شدن یک شهرک نشین در درگیری با جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح قدس اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم هم گزارش داد که رزمندگان مقاومت عصر امروز یکشنبه گذرگاه نظامی «دوتان» در جنوب غرب جنین را هدف تیراندازی و بمب‌های دست ساز قرار دادند.

در خبری دیگر، سازمان هلال احمر فلسطین که پیشتر از زخمی شدن ۱۳۷ فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در منطقه مختلف کرانه باختری خبر داده بود، از افزایش این آمار به حدود ۲۰۰ نفر خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات ارتش این رژیم گفتند: همچنان با رسیدن تحولات به شرایط مشابه سال گذشته که منجر به آغاز عملیات «شمشیر قدس» شد فاصله داریم.

کد خبر 5502377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha