شورای همکاری خلیج فارس برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس را محکوم کرد

شورای همکاری خلیج فارس برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس را محکوم کرد

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در سخنانی تجاوزات شهرک‌نشینان و برخی اعضای کنست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «نایف فلاح مبارک الحجرف» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس شامگاه گذشته علیه تجاوزات شهرک‌نشینان و اعضای کنست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی موضع گرفت.

وی ضمن محکوم نمودن اقدامات رژیم صهیونیستی در صدور مجوز برای تعرض شهرک‌نشینان و اعضای کنست به محوطه مسجدالاقصی، تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی‌های تحریک‌آمیز در قدس، نقض آشکار قوانین بین المللی و از پایه و اساس محکوم است.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس همچنین از رژیم صهیونیستی خواست به وضعیت تاریخی، قانونی، دینی حاکم بر قدس احترام گذاشته و هر گونه اقدام غیر مشروع علیه مقدسات اسلامی در این شهر را متوقف کند.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس همچنین از جامعه بین المللی خواست که به مسئولیت‌های خود در حفظ امنیت مسجدالاقصی عمل کرده و براساس قطعنامه‌های سازمان ملل که رژیم صهیونیستی را یک قدرت مبتنی بر اشغالگری دانسته، مانع اقدامات این رژیم شوند.

راهپیمایی تحریک آمیز پرچم روز گذشته همزمان با یورش‌های مکرر صهیونیست‎‌ها علیه مسجدالاقصی برگزار شد. البته صهیونیست‌ها در این راهپیمایی مسیری را در اطراف مسجدالاقصی و نه داخل آن انتخاب کردند که موجب واکنش شدید مقاومت و ملت فلسطین نشوند.

کد خبر 5502599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha