۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

معاون دادستان کرج خبر داد؛

پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج

پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج

البرز - معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت:‌ با توجه به نارضایتی سکنه بلوار شهید ایرای کرج، ۵۵ واحد غیرمجاز جمع آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قیومی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج با اشاره به جمع‌آوری این مراکز در راستای احقاق حقوق عامه اظهار کرد: در پی تقاضاهای مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

وی بیان کرد: با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و با وجود هشدارها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع‌آوری انجام نشد که بدین منظور در دو مرحله جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و ۲۹ واحد جمع‌آوری و به بقیه واحدها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند.

وی با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله‌ها متذکر شد: امروز با دستور قضائی صادرشده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع‌آوری ۹ تن زباله و انتقال آنها به حلقه دره اقدام شد و ۵۵ واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع‌آوری شد.

کد خبر 5502689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha