۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

با برگزاری کارگاه آموزشی؛

دوره مربیگری تهیه‌کنندگان ارشد هماورد بازارپردازی برگزار شد

دوره مربیگری تهیه‌کنندگان ارشد هماورد بازارپردازی برگزار شد

دوره مربیگری تهیه کنندگان ارشد هماورد بازارپردازی تهران با برگزاری کارگاه آموزشی یکشنبه و دوشنبه یکم و دوم خردادماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره مربیگری تهیه‌کنندگان ارشد هماورد بازارپردازی تهران با برگزاری کارگاه آموزشی یکشنبه و دوشنبه یکم و دوم خردادماه در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و در تیرماه امسال به ثمر می‌نشیند.

دوره مربیگری لِوِل‌آپ «level up» تهیه‌کنندگان ارشد، دارای سه‌مرحله است؛ این‌دوره در مرحله اول با کارگاه آموزشی آغاز شد و با مشاوره آنلاین و کارگاه‌های خصوصی در مراحل بعد ادامه پیدا خواهد کرد. دوره مربیگری لِوِل‌آپ به منظور آموزش تهیه‌کنندگان ارشدی است که کسب‌وکارهای مختلفی دارند و برای حضور پرثمر در هماورد بازارپردازی تهران تلاش می‌کنند. تهیه‌کنندگان ارشد بازیگران اصلی هماورد بازارپردازی تهران برای عرضه بسته‌های محصولات فرهنگی حوزه کودک هستند.

تهیه‌کنندگان ارشد در این دوره با مرچندایز (بازارپردازی فرهنگی) و اصول ساختار آن آشنا شدند و آموختند که چگونه برای کسب‌وکار خود برنامه کسب‌وکار و برندینگ داشته باشند. دبیرخانه هماورد بازارپردازی تهران میزبانی این دوره را برعهده داشت.

موضوعات کارگاه و اساتید آن عبارت بودند از:

- «اصول و ساختار قراردادهای اقتصادی در طرح‌های مرچندایز فرهنگی» دکتر سیدمحمدحسن خلخالی دکتری تخصصی حقوق خصوصی و پژوهشگر مالکیت فکری

- «اصول و ساختار برنامه برندینگ در محصولات فرهنگی کودک و نوجوان» مجتبی روانان کارشناس تجاری‌سازی محصولات کودک و نوجوان

- «طراحی کسب‌وکار مدل‌های درآمدزایی در طرح‌های مرچندایز فرهنگی» مجید عقلایی بنیانگذار شرکت توسعه دانش بازار سام

- «مبانی و اصول مرچندایز فرهنگی» مهندس علی‌کاشفی‌پور مدیر واحد لایسنسینگ (پروانه‌دهی) شرکت توسعه دانش‌بازار سام (برزویه)

شرکت‌کنندگان در کارگاه، به‌صورت برخط یا حضوری در طول کارگاه فعال بودند و پس از برگزاری کارگاه آموزشی، این‌دوره در قالب مشاوره آنلاین و برگزاری کارگاه‌های اختصاصی جهت طراحی و تکمیل مدل‌ها و طرح‌های کسب‌وکار، برنامه برندینگ و مینوت‌های قراردادهای اقتصادی ادامه پیدا می‌کند؛ مخاطب مشاوره‌های آنلاین و کارگاه‌های اختصاصی فعالان فرهنگی و سرمایه گذاران شرکت‌کننده در هماورد هستند.

کد خبر 5502920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha