۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴

دستیار و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی مرحوم طالب زاده:

نادر طالب زاده، خود را برای اسلام دین و حقیقت خرج کرد

نادر طالب زاده، خود را برای اسلام دین و حقیقت خرج کرد

همدان- دستیار و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی مرحوم طالب زاده گفت: نادر طالب زاده کسی بود که واقعاً خودش را برای اسلام دین و حقیقت خرج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جوادی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سردار مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مرحوم استاد حاج نادر طالب زاده که با حضور خانواده وی در سالن ابن سینا برگزار شد، به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: در حال ساختن برنامه برای روز قدس بودیم که حاج نادر رزق خاصی داشت.

وی ادامه داد: نادر طالب زاده کسی بود که واقعاً خودش را برای اسلام دین و حقیقت خرج کرد.

دستیار و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی مرحوم طالب زاده در این راستا افزود: فرهنگ حسینی هدف نادر طالب زاده بود، و در اربعین هم این اتفاق برایش افتاد و تا آخرین لحظه یا مهدی را گفت، که در نهایت رزقش را گرفت.

سهیل اسعد در ادامه این مراسم، با تصریح بر اینکه استاد نادر طالب زاده هر روز با ایده‌ای جدید ظهور می‌کرد، عنوان کرد: حاج نادر فیلمی برای حضرت عیسی می‌سازد و در پایان فیلم هم مبلغ اسلام و مسیحیت را نشان می‌دهد که خلاقیت او را نشان می‌دهد.

مُبلغ آرژانتینی خاطرنشان کرد: نادر طالب زاده به حدی آزادی برایش مهم بود که تبلیغ همه را انجام می‌داد و از حقیقت نمی‌ترسید تا انسان‌ها خودشان تصمیم بگیرند.

کد خبر 5503281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha