۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸

در پایه‌های مختلف صورت می‌گیرد؛

اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در استان سمنان

اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در استان سمنان

سمنان- زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم در استان سمنان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم اعلام شد، بر اساس اعلان دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش که متولی مدارس شاهد در سطح کشور می‌باشد، فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی و از طریق ورود به سامانه پادا انجام خواهد شد.

بازه زمانی نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا ۲۸ خرداد، دانش آموزان پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد تا دهم تیر ماه و دانش آموزان پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا ۲۰ تیر است.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است؛ ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی «پادا» انجام می‌شود و ثبت نام از طریق سایت‌های متفرقه و در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارد، لذا والدین و خانواده‌ها مراقب باشند و این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد ماه جاری است.

کد خبر 5503652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha