۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۲

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس:

فرهنگ کار و سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بالا است

فرهنگ کار و سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بالا است

تبریز- نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس گفت: فرهنگ کار و سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی بالا است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه پاشایی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ما به برکت حضور مردمی که همیشه پای نظام ایستاده‌اند اینجا هستیم، مردمی که بسیار نخبه هستند، گاهی اوقات در انتصابات تمرکز بر مرکز نشینان می‌شود که این روال را قبول نمی‌کنیم.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس ضمن اشاره به اینکه مرز را مرزنشینان نگه می‌دارند، افزود: مدیران را از مناطق خودمان انتخاب کنید، فارغ التحصیلان بومی دانشگاه شریف در این شهر بیکار هستند و بنده شخصاً به این موضوع نظارت خواهم کرد ولی نظارت اصلی را به مردم می‌سپارم اگر تخلفی دیدند به ما ارجاع دهند.

پاشایی ادامه داد: منطقه ما به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ارس قرار نیست فدای باند بازی شود، در این راستا تخصص مدیریتی شما را می‌خواهیم تا منطقه از شرایطی که هست بهتر شود.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: فرهنگ کار و سرمایه گذاری در استان زیاد است دستشان را بگیریم و به منطقه بیاوریم. از بعضی از فرصت‌های مختلف برای پیشرفت منطقه استفاده کنید تا در تاریخ بمانید.

کد خبر 5505192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha