۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

طی تعطیلات پیش رو؛

مسافرت به استان سمنان افزایش خواهد داشت/ ضرورت کاهش تصادفات

مسافرت به استان سمنان افزایش خواهد داشت/ ضرورت کاهش تصادفات

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه افزایش مسافرت به استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: کاهش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در تعطیلات پیش رو پیش بینی می‌شود شاهد افزایش تردد در راه‌های استان باشیم، تاکید داشت: ضرورت کاهش تصادفات یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن دقت داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر از ظرفیت‌های موجود برای هماهنگی در ارائه خدمات به مسافران و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای استفاده کنند، افزود: دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات پیش رو کمک کار پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشند.

معاون استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا نقاط قوت و تجربیات اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ را در تعطیلات پیش رو مَدنظر قرار گرفته و تقویت شود تا بتوانیم نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم.

حمیدی با بیان اینکه اورژانس و هلال احمر آمادگی کامل داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در راه‌های استان در تعطیلات آتی حاضر شوند، ابراز داشت: طی روزهای آینده پوشش منطقی و اثر بخش اورژانس و هلال احمر در راه‌های استان مشهود باشد.

کد خبر 5505510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha